miercuri, 28 septembrie 2011

Rapid Bucuresti - PSV

Rapid Bucuresti - PSV Eindhoven

National Arena: joi 29 septembrie 2011

Asteptand cu nerabdare aceasta intalnire dintre Rapid si PSV am inceput ca de obicei sa urmaresc numeroase filmulete cu Rappa si Leasa Dragos. Ca de obicei inaintea fiecarui meci al Rapidului simt aceiasi fiori pe spate, iar aceste melodii nu fac decat sa amplifice sentimentul...

Rasfoind paginile de pe Youtube, melodie dupa melodie, imi sare in ochi o imagine cu steagurile lui Poli si cel al Rapidului:
 Poli & Rapid

Nu am rezistat tentatiei si am ascultat... evident nici nu am cum sa regret... Muzica Rock, echipa iubita, unul din cantecele galeriei si nu in ultimul rand Poli...

Le-as propune baietilor de la "Noi din Banat" sa organizeze un concert cu Leasa si Rappa - pacat ca nu e in deschiderea meciului Rapid - PSV.

Oricum, sper ca maine sa fim aproximativ 40 000 de suporteri, iar Rapid sa ne rasplateasca cu o victorie: 

"Suntem mereu cu voi, Suntem mereu cu voi, Suntem mereu cu voi, Voi s-aveti incredere in noi"

Deci dragi rapidisti:



Noi din Banat - Cand ne strangem laolalta


... va urma ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu